Ica

Hejsan! Elin har precis gått hem. Hanna har varit här också. Fast hon gick hem vid sex. När dom var här så badade vi i poolen och åt tacos. När hanna gick hem badade jag, elin och josefine ett tag till men sen gick vi upp och fikade. Efter fikat gjorde vi inte så mycket förutom att skämma ut oss. Men efter ett tag fick vi för oss att skämma ut oss ännu mer... Vi klädde på oss helt crazy kläder, och då menar jag verkligen det! Josefine hade pyamasbyxor och en rutig tjol och en blommig tröja och en sjal. Elin hade en tjol med hundra färger och en randig tröja och bebis glasögon. Jag hade en hawaii tjol eller nått och en tröja som är josefines som inte är så fin och så hade jag 3-d glasögon. Och alla hade tuperat hår. Sen gick vi runt området och sa lite knäppa saker. Några som gick förbi började asgarva, jag förstår dom verkligen. Vi såg absolut inte normala ut någonstans. Haha usch! Ska sova i josefines rum igen så nu vill hon att jag ska vara med henne men vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0