Snabbt och kort inlägg.

Hallu! :)

Någon som klätt ut sig till påskkärring? Jag hjälpte min lillasyster att sminka henne och klä ut henne, hon blev jätte gullig, Haha. Men hon vill tyvärr inte att jag ska ladda upp bild på henne.. :// Fick hälften av hennes godis! Haha

Har precis sett klart på herr och fru. Förslag på vad man kan göra nu? :)

Förresten, jag svarar på alla kommentarerna genom att kommentera där ni har kommenterat. Någon som fattade det där? Det gjorde knappt jag men aja.

//Denise

Kommentarer
Postat av: Sweetie

Srry Dea för att jah inte kollade din söta blogg igår.

Meh skulle barah säga att jah oxå har en syrra. Tvilling faktist :)!

<333

2011-04-22 @ 14:24:29
Postat av: Denise

Sweetie- Hehe, vad gullig du är! Vad roligt att ha en tvilling! :) <333

2011-04-22 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0