Piiinsamt!

Hejhej! :D
Idag har det inte hänt något speciellt, förutom dansen ;) Eller den är kanske inte så speciell? :p

Iaf, det hände en jätte pinsam sak idag!
Jag och Wiktoria följde med Calle hem till hans pappa efter skolan, eller vi stod utanför för att vi skulle kolla vart han bodde.
Då sa Calle
- Min pappa har ett gevär

Jag:
- Tänk om han skuter mig!
(Jag var ironisk..)

Sen gick jag och Wiktoria för att möta Bella, då smsade Calle mig och skrev "Haha, min pappa såg oss" Lite senare när vi var med Bella så gick vi till filmkedjan för att möta Calle, då sa han att hans pappa hade hört vi vi hade sagt! PINSAMT! Hahah!

Juste! Idag åkte Jolin till Norge. Ha det bra Jolin, kommer sakna dig. Vi ses efter påsklovet <3

Det här blev väldigt långt inlägg ;)

Ha det bra :)

//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0