Mys

Hejhej!
Just nu sitter jag hos pappa och Sandra, mysmys ;)

Vi har varit hos farmor och ätit påskmiddag, med min farbror också. Det var kul kul :)

Efter det så tog vi tåget hem, och nu sitter vi här och latar oss med godis :D Förutom pappa som har somnat, ska gå och väcka honom snart, snällt va? ;)
Ska sova här :D
Men ska åka hem tidigt imorgon för vi har genrep på dansen, roligt det också.

Ha det bäst ikväll, för det kommer jag att ha :D
 En bild som pappa gjorde i vintras, haha. :P


(kanske laddar upp lite bilder imorgon)

//Denise


Kommentarer
Postat av: mj

ring mig// jolin

2011-04-25 @ 13:32:11
Postat av: Denise

Ska jag ringa nu?

2011-04-25 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0